asheghane parvaz

عاشقانه پرواز وبلاگی جهت عاشقان و مطالب جالب و احساسی

asheghane parvaz

عاشقانه پرواز وبلاگی جهت عاشقان و مطالب جالب و احساسی

عاشقانه پرواز وبلاگی جهت عاشقان و مطالب جالب و احساسی

دانلود فول آلبوم رضا بهرام به صورت یکجا در یک فایل زیپ شامل تمام آهنگ های رضا بهرام جدید و قدیمی با کیفیت فوق العاده ۳۲۰ و ۱۲۸ + متن از گیتار موزیک.

ما در این مجموعه تمامی آثار رضا بهرام رو برای شما گرداوری کرده ایم امیدواریم از شنیدن و دانلود آنها لذت ببرید.

این مجموعه همیشه آپدیت خواهد شد و شما می توانید به آهنگ های شاد و غمگین رضا بهرام دسترسی داشته باشید.

فول آلبوم رضا بهرام

بیوگرافی

رضا بهرام خواننده مرد ایرانی، از جمله خواننده هایی است که در مدت بسیار کم شهرت فوق العاده ای پیدا کرد و توانست بسیار دیده شود و خود را در دل مخاطبین جا کند.

وی با خواندن فوق‌ العاده زیبای خود و موسیقی‌های با کیفیت خود فوق‌ العاده ظاهر شود و به محبوبیت بسیاری دست پیدا کند.

جدیدترین آهنگ او مو به مو می باشد که برای تیتراژ پایانى فصل دوم سریال خانگى ممنوعه ساخته شده است.

تک آهنگ ها

در این بخش لیست تک آهنگ های های رضا بهرام رو برای شما آماده کرده ایم.

  1. دیوانه
  2. کجایی
  3. از عشق بگو
  4. بیمار
  5. مو به مو
  6. آتش
  7. شبهای بعد از تو
  8. گل عشق
  9. آرامشی دارم
  10. کاش
  11. هیچ
  12. دل

تمام آهنگ های رضا بهرام

آهنگ دیوانه

در نگاهت لیلی خود پیدا نکردم با خجالت از چشم تو گلایه کردم

♪♬♬♪

از خود چه بیخود میکند نگاه تو هی میبرد صبر مرا

♪♬♬♪

مجنونتم ای همنشین لیلی من یک دم ببین حاله مرا

♪♬♬♪

از دریا نترسانم که من در قلبه تو جان میدهم دریا بشی زیبای من غرقه نگاهت میشوم هی

♪♬♬♪

مغرور نشو جانان من حالا که دل در دست توست من که به تو رو میزنم تنها به شوقه دیدنه تو

♪♬♬♪

دیوانه مرا به دست کی سپردی دیوانه رفتی مرا با خود نبردی

♪♬♬♪

دیوانه مرا به دست کی سپردی دیوانه رفتی مرا با خود نبردی

♪♬♬♪

این عشق شد زندان من این درد شد درمان من رویای تو پایان ندارد

♪♬♬♪

قلبم بلند پرواز شد از چشم تو آغاز شد ترسی از این طوفان ندارد

♪♬♬♪

از دریا نترسانم که من در قلبه تو جان میدهم دریا بشی زیبای من غرقه نگاهت میشوم هی

♪♬♬♪

مغرور نشو جانان من حالا که دل در دست توست من که به تو رو میزنم تنها به شوقه دیدنه تو

♪♬♬♪

دیوانه مرا به دست کی سپردی دیوانه رفتی مرا با خود نبردی

♪♬♬♪

دیوانه مرا به دست کی سپردی دیوانه رفتی مرا با خود نبردی

♪♬♬♪

Download 320

Download 128


آهنگ کجایی

کجایی که مانده ام با خودم کجایی خانه خرابت شدم

♪♬♬♪

رفتم از خاطرت مانده در خاطرم نگاه آخرت چرا نگار من هوای عاشقی افتاده از سرم

♪♬♬♪

آتشی به جانه من ای همه قراره من ببین چه تنها شدم زدی به قلبه عاشقم نرو نرو

♪♬♬♪

آتشی به جانه من ای همه قراره من ببین چه تنها شدم زدی به قلبه عاشقم نرو نرو

♪♬♬♪

جنونِ عشقه تو مرا امان نمیدهد مگو که جاده آخرش به تو نمیرسد

♪♬♬♪

خیاله تو دمی مرا رها نمیکند کسی مرا شبیه تو صدا نمیکند

♪♬♬♪

آتشی به جانه من ای همه قراره من ببین چه تنها شدم زدی به قلبه عاشقم نرو نرو

♪♬♬♪

آتشی به جانه من ای همه قراره من ببین چه تنها شدم زدی به قلبه عاشقم نرو نرو

♪♬♬♪

Download 320

Download 128


آهنگ از عشق بگو

دلداده ی توام رویای هر شبی عاشق نمیشدم عاشق شدم ببین

♪♬♬♪

رفتی از کنارم اما رفتنت پر از معما حیف گفتمت از عشقو باور گفتی از نگاه آخر حیف

♪♬♬♪

راحت از این دل مرو که جانم میرود هر کجا روانه شوم صدایت میزنم

♪♬♬♪

جان من رها به سوی تو شد نگاه من اسیر موی تو شد

♪♬♬♪

دل به دریاها بزن از عشق بگو زیبای من به هر کجا روی کنار توام

♪♬♬♪

جان جانانم تویی زیبا تویی رویا تویی قسم به جان من قسم نرو

♪♬♬♪

چشمانش دار و ندارم بود دار و ندارم کو من دل بستم به آن که دلدارم بود دلبر نازم کو

♪♬♬♪

دل به دریاها بزن از عشق بگو زیبای من به هر کجا روی کنار توام

♪♬♬♪

جان جانانم تویی زیبا تویی رویا تویی قسم به جان من قسم نرو

♪♬♬♪

Download 320

Download 128


آهنگ بیمار

فکر عاقل کردنم هرگز نبود من از این دیوانگی سر میروم

♪♬♬♪

آنچه میبینم به غیر از عشق نیست شک نکن دیوانه تر هم میشوم

♪♬♬♪

بی جهت نیست این همه زیبایی ات هرکسی بیند تورا مجنون شود

♪♬♬♪

دور تو میچرخمو آرایشت کل اعجاب طبیعت میشود

♪♬♬♪

دیوانه ات شدم ببین فقط به من دل را ببند دل را ببند دل را ببند

♪♬♬♪

ای جان از عشق تو سوخت ای دلبرم فقط بخند فقط بخند فقط بخند

♪♬♬♪

هر کسی گوید سخن از عشق را نتواند که دلی از تو برد

♪♬♬♪

دلبری از تو چنان دشوار است که دل تب دار و یک بیمار میخواهد فقط

♪♬♬♪

دیوانه ات شدم ببین فقط به من دل را ببند دل را ببند دل را ببند

♪♬♬♪

ای جان از عشق تو سوخت ای دلبرم فقط بخند فقط بخند فقط بخند

♪♬♬♪

Download 320

Download 128


آهنگ مو به مو

مو به مو قدم قدم به زلفه تو قسم قسم رسیده عشقه تو به جانِ من

♪♬♬♪

به یاد تو نفس نفس بریده ام از این قفس زندان است جهانِ من

♪♬♬♪

عشقت چرا تاوان من شد رفتی غمت پایان من شد

♪♬♬♪

از هر گناهی توبه کردم چشمان تو ایمانِ من شد

♪♬♬♪

تو را چون جانِ خود میدانمت تو را چون سایه میپندارمت هر چه تو دوری من صبورم

♪♬♬♪

مرا از غم جدا نمیکنی مرا یک دم صدا نمیکنی من که گذشتم از غرورم قبلِ از تو من عاشق نبودم

♪♬♬♪

تو آمدی با هر نگاه مرا گرفتارم کنی این قرارمان نبود از عشق بیزارم کنی

♪♬♬♪

به یاد تو من بیقرارم ای وای هنوز چشم انتظارم

♪♬♬♪

تو را چون جانِ خود میدانمت تو را چون سایه میپندارمت هر چه تو دوری من صبورم

♪♬♬♪

مرا از غم جدا نمیکنی مرا یک دم صدا نمیکنی من که گذشتم از غرورم قبلِ از تو من عاشق نبودم

♪♬♬♪

Download 320

Download 128


آهنگ آتش

من پریشان شده ی

♪♬♬♪

موی پریشان توام

♪♬♬♪

کفر اگر نیست بگویم

♪♬♬♪

که مسلمان توام

♪♬♬♪

من گرفتار تو و موی سیاه تو شدم

♪♬♬♪

من سرکش به خدا رام و به راه تو شدم

♪♬♬♪

وای من هر نفست معجزه ای تازه کنم عشق آمد که مرا با تو هم اندازه کند

♪♬♬♪

من که آتش شده ام به که تو دریا داری بی سبب نیست که در ساحل من جا داری

♪♬♬♪

ماه کامل شده ای چشم حسودانت کور آنچه خوبان همه دارند تو یک جا داری

♪♬♬♪

آنچه خوبان همه دارند تو یک جا داری

♪♬♬♪

لحن زیبای تو و چشم سیاهت ای وای دلربایی و دل آرا و نگارت ای وای

♪♬♬♪

لحن زیبای تو و چشم سیاهت ای وای دلربایی و دل آرا و نگارت ای وای

♪♬♬♪

من که آتش شده ام به که تو دریا داری بی سبب نیست که در ساحل من جا داری

♪♬♬♪

ماه کامل شده ای چشم حسودانت کور آنچه خوبان همه دارند تو یک جا داری

♪♬♬♪

آنچه خوبان همه دارند تو یک جا داری

♪♬♬♪

Download 320

Download 128


آهنگ شبهای بعد از تو

♪♬♬♪

لعنت به شبهای بعد از تو به دردی که ماند از تو

♪♬♬♪

به دادم نمیرسی رفتی آواره شد خانه

♪♬♬♪

ماندم غریبانه لعنت به بی کسی

♪♬♬♪

قلبِ من اینچنین آسان نمی لرزید

♪♬♬♪

Download 320

Download 128


آهنگ گل عشق

در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه شدم روانه

♪♬♬♪

گل عشقم را چیدی دانه به دانه چه عاشقانه

♪♬♬♪

آرام آرام آتش به دلم زدی بنشین که خوش آمدی رویای من

♪♬♬♪

این تو این جان من شوق چشمان من عاشق ها میکشی زیبای من

♪♬♬♪

Download 320

Download 128


آهنگ آرامشی دارم

♪♬♬♪

آرامش دارم که طوفان را بغل کردم همین دیوانگی را من ببین ضرب المثل کردم

♪♬♬♪

آرامش دارم که طوفان را بغل کردم همین دیوانگی را من ببین ضرب المثل کردم

♪♬♬♪

نه نداری ارزش ماندن کنارم را نداری هیچ نشانی تو از عاشق ها نداری

♪♬♬♪

نه نداری تو دگر در قلب من جا نداری …

Download 320

Download 128


آهنگ کاش

کاش راه دوری بین ما بود

♪♬♬♪

کاش سرنوشت ما جدا بود

♪♬♬♪

از تو فکر من رها بود گر ندیده بودم ای یار

♪♬♬♪

عشق دیدی خانه ات خراب است

♪♬♬♪

Download 320

Download 128


آهنگ هیچ

شهزاده نامهربان قلب مرا شکستی تیر گذشته از کمان دردانه که هستی

♪♬♬♪

شهزاده نامهربان قلب مرا شکستی تیر گذشته از کمان دردانه که هستی

♪♬♬♪

ای عشق خرابم کرده ای آخر تورا تا کی کنم باور نمیبنی مگر دلم گرفته

♪♬♬♪

این شهر مرا دیوانه میخواند کجایی دل نمیداند که دنیای مرا ماتم گرفته

♪♬♬♪

Download 320

Download 128


آهنگ دل

حکم دل است که مشکل است بین من و تو

♪♬♬♪

حکم دل است که فاصله است بین من و تو

♪♬♬♪

حتی اگر از دوریت این دل بمیرد عاشق محال است که فراموشی بگیرد

♪♬♬♪

من در خطرم بی عشق بی بال و پرم بی عشق

♪♬♬♪

Download 320

Download 128


دانلود فول آلبوم رضا بهرام در یک فایل زیپ (۲ کیفیت)

فول آلبوم کیفیت ۱۲۸ (zip)

فول آلبوم کیفیت ۳۲۰ (zip)

  • ساروک سمین