asheghane parvaz

عاشقانه پرواز وبلاگی جهت عاشقان و مطالب جالب و احساسی

asheghane parvaz

عاشقانه پرواز وبلاگی جهت عاشقان و مطالب جالب و احساسی

عاشقانه پرواز وبلاگی جهت عاشقان و مطالب جالب و احساسی

مداحی های مجید بنی فاطمه شب اول تا دهم محرم ۹۸

دانلود نوحه های اجرا شده توسط مجید بنی فاطمه در محرم ۹۸ تمامی شب ها با کیفیت بالا و پخش آنلاین فرمت صوتی mp3 از وب سایت گیتار موزیک.

نوحه های 98 مجید بنی فاطمه

شب اول

۱-ای سایه ات فتاده به روی سرم – مناجات


۲-روضه امام حسین علیه السلام – روضه


۳-خدا رو شکر به آرزوم رسیدم – روضه


۴-تو عشق آتشین و – زمینه


۵-در حسینیه رو باز کنید آروم – زمینه


۶-رقص پرچم تو نسیم – زمینه


۷-غصه و غم شد شروع – واحد سنگین


۸-حسینم کسی واسه یاری هست – نوحه


۹-بیرق و پرچم سلام – واحد


۱۰-آسمان دور سر گنبد تو پر زده – شور


۱۱-السلام ای پناه دلم – شور


۱۲-مردن برای تو آسونه – شور


۱۳-پر شده جان آسمون از اشک – مناجات




شب دوم

۱-ای ابتدای سوره مریم – روضه


۲-انگاری توی دل من – روضه


۳-تو عشق و آتشین و – زمینه


۴-آینه به آینه زهرا – زمینه


۵-من حسینم کسی واسه یاری هست – واحد سنگین


۶-کاروانی پر دل های بلانوش – واحد


۷-خدا رحمت کنه – واحد


۸-دلخوشی زندگی ما حسین – شور


۹-یا حبیبی و معتمدی – شور




شب سوم

۱-برید کنار میخوام سر و ببینم – روضه


۲-به جرم آن که ندارم پدر – روضه


۳-تا اومدی تو از سفر – روضه


۴-حر و آزاده ای اگه هستی با حسین – زمینه


۵-تو عشق آتشین و دل من عاشق ترین – زمینه


۶-موهامو شونه کنید – زمینه


۷-توی خرابه هر شب منتظرت نشستم – زمینه


۸-من حسینم کسی واسه یاری هست – نوحه


۹-بگو کمال روضه ی مگو رقیه – واحد


۱۰-دنبال بهونه بود – واحد


۱۱-السلام محضر آن بانوی والا مقام – شور


۱۲-یا حبیبی و معتمدی – شور




شب چهارم

۱-روضه ابناء الزینب سلام الله علیها – روضه


۲-اگر آزاده ای – زمینه


۳-از قلب شعله ور حرم – زمینه


۴-من حسینم – نوحه


۵-می رسد رزق محبان – واحد


۶-زینبم قافله سالار – شور


۷-ای کاش می شد توی گریه ها بمیرم – شور


۸-یا حبیبی و معتمدی – شور زیبا




شب پنجم

۱-کریم کاری به جز جود و کرم نداره – روضه


۲-روضه حضرت عبدالله بن الحسن (ع)


۳-خدا کنه که عمه جون نبینه – روضه


۴-تو عشق آتشین و دل من – زمینه اول


۵-خون از چشمام پاک کردم دیدم – زمینه


۶-می نویسم تو دفترم – زمینه


۷-من حسینم کسی واسه یاری – نوحه


۸-حسن شکوه حسین – واحد


۹-منم اون که برات از ته دل گریه میکنم – واحد


۱۰-یا حسن انظر الینا حسن – شور


۱۱-ای کاش می شد – شور


۱۲-یا حبیبی و معتمدی – شور زیبا




شب ششم

۱-روضه حضرت قاسم بن الحسن (ع)


۲-تو عشق آتشین و – پیش زمینه


۳-ماه حسن صبر کن – زمینه


۴-تو چشم های اهل حرم – زمینه


۵-من حسینم کسی واسه یاری – نوحه


۶-و از نهان قامت خودت – واحد سنگین


۷-منو ببخش اگه کم اسمتو بردم – واحد


۸-ای کاش می شد توی گریه ها بمیرم – شور


۹-یا حبیبی و معتمدی – شور




شب هفتم

۱-تا صبح میخونم برات لالایی – زمینه


۲-لالالالا گل پونه – شور


۳-هرم لبهای تو آتش زده جانم پسرم – واحد


۴-منو ببخش اگه کم اسم تو بردم – واحد


۵-کعبه یم زمزم اگر دارد – واحد


۶-العطش شعله کشیده ست – شور


۷-ویلی یاحسین یا قتیل العبرات – شور


۸-و جای تیر را ترمیم کردم – مناجات




شب هشتم

۱-روضه حضرت علی اکبر علیه السلام – روضه


۲-تو عشق آتشین – پیش زمینه


۳-رفت و پشت سر – زمینه


۴-من حسینم کسی واسه یاری – نوحه


۵-زیبا علی – واحد


۶-منو ببخش اگه کم اسم تو بردم – واحد


۷-هر که را مینگرم شور محرم دارد – واحد


۸-عازم میدان شده حالا علی – واحد


۹-ای کاش میشد – شور


۱۰-یا حبیبی و معتمدی – شور زیبا




شب نهم (تاسوعا)

۱-روضه حضرت عباس علیه السلام – روضه


۲-حر و آزاده ای ای اگه هستی با حسین – پیش زمینه


۳-روی خاکی و من خم شده کمرم – زمینه


۴-انا فتحنای خدا یعنی اباالفضل – واحد


۵-یه روز قطره میشه بارون – واحد


۶-منو ببخش – واحد


۷-کعبه یک زمزم – واحد


۸-ساقیا لاله شیرین لقا – شور


۹-ای اهل حرم میر و علمدار نیامد – دودمه


۱۰-ای کاش می شد – شور


۱۱-ویلی یاحسین – شور




شب دهم (عاشورا)

۱-روضه امام حسین علیه السلام – روضه


۲-تو عشق آتشین – پیش زمینه


۳-حر و آزاده ای – پیش زمینه


۴-قلب شب غوغاست – زمینه


۵-ویلی یاحسین – زمینه


۶-من حسینم – نوحه


۷-امشب شهادت نامه ی عشاق – واحد


۸-منو ببخش اگه کم اسم تو بردم – واحد


۹-هرکه را مینگرم شور محرم دارد – واحد


۱۰-امشبی را شه دین – دو دمه


۱۱-کشته ی افتاده به صحرا حسین – شور


۱۲-دست تقدیر گریه می کنه ای وای – شور

  • ساروک سمین